Доброго дня! Познайомилася з матеріалами теоретичного блоку. Погоджуюся з думною колеги, що раннє залучення учнів в STEM може підтримати не лише розвиток креативного мислення та формування компетентності дослідника, а й сприяти кращій соціалізації особистості. Бачимо зміни, відбулося посилення практичної спрямованості курсу математики в підручниках. По можливості більшість задач, що пропонуються учням для розв’язання, повинні мати практичний зміст, їх розв’язання сприятиме реалізації наскрізних ліній ключових компетентностей. Необхідною умовою сучасного успішного існування людини є навички дослідницької діяльності, які можуть бути сформовані на уроках математики, на яких створюються умови для підвищення інтересу учнів до пізнавальної та творчої діяльності, формування особистісних цінностей та ставлень учнів. Використовую в 5 класі зошит «Я- дослідник», мені подобається, а деякі учні потребують допомоги, але думаю з часом звикнуть до такого типу завдань і їм буде легше. Навчання тільки тоді стає радісним і привабливим, коли учні самі вчаться: проектують, конструюють, досліджують, відкривають, тобто пізнають світ у повному розумінні цього слова. Пізнання через напругу своїх сил, розумових, фізичних, духовних.. Дякую, Юлії Квентінівній, за вдало підібраний матеріал, конкретний, доступний…
Дякую, Юліє Квентінівно, за змістовний і корисний матеріал теоретичного блоку. Я більше цікавилась застосуванням STEM-освіти в фізиці, тому статті про STEM-освіту в математиці були для мене пізнавальними. В своїй роботі я застосовую дослідницький метод на уроках математики. Він дає учням нові методи отримання знань, розвиває дослідницький тип мислення. Зокрема, учні 6 класу нещодавно досліджували взаємозв'язок між довжиною кола та його діаметром. Але перелік математичних понять, до вивчення яких можна застосувати даний метод, значно розширився завдяки статті теоретичного блоку. Цікавим і новим для мене став кейс-метод. З'явилося бажання спробувати принаймні кейси-випадки та кейси-вправи.
Семінар захоплюючий, цікавий, наповнений різноманітною інформацією. Деякі матеріали можна використовувати вчителям початкових класів. Бажаю Вам успіху!!!
Опановуючи теоретичний матеріал, де що відструктурувала, але головне - що народились нові ідеї, які буду впроваджувати в практику. Кейс-технології - просто бомба, дороговказ, як говоре Григорій Леонідович - вектор: читай, вивчай і працюй.
Дуже гарний, змістовний матеріал.Дізналася багато корисного.Буду впроваджувати в своїй діяльності елементи кейс - методу. Взнала більше про STEM освіту. Вдячна. А збиралась іти на пенсію.
Опрацювала теоретичний матеріал, дуже вдячна за таку змістовну добірку матеріалів. Погоджуюсь про актуальність кейс-технології. Застосування кейс-методу дозволить сформувати високу мотивацію до навчання. Він надає учням самостійно приймати рішення і знаходити правильні та оригінальні відповіді на проблемні питання, чим вчить їх жити в сучасному світі.
Опрацювавши матеріал, розумієш, що працювати є над чим, що вчителі не стоять на місці. Універсальних рецептів щодо впровадження такого навчання немає, тому шляхів для використання STEM-освіти дуже багато. Матеріал цікавий, змістовний. Дякую за вашу роботу.
STEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії і нових знань. Якраз "навчання навпаки" дуже захоплює дітей, навіть тих, які на уроці не дуже охоче працюють. Дякую за гарно підібраний теоретичний матеріал.
Доброго дня!
ВідповістиВидалитиПознайомилася з матеріалами теоретичного блоку.
Погоджуюся з думною колеги, що раннє залучення учнів в STEM може підтримати не лише розвиток креативного мислення та формування компетентності дослідника, а й сприяти кращій соціалізації особистості.
Бачимо зміни, відбулося посилення практичної спрямованості курсу математики в підручниках. По можливості більшість задач, що пропонуються учням для розв’язання, повинні мати практичний зміст, їх розв’язання сприятиме реалізації наскрізних ліній ключових компетентностей.
Необхідною умовою сучасного успішного існування людини є навички дослідницької діяльності, які можуть бути сформовані на уроках математики, на яких створюються умови для підвищення інтересу учнів до пізнавальної та творчої діяльності, формування особистісних цінностей та ставлень учнів. Використовую в 5 класі зошит «Я- дослідник», мені подобається, а деякі учні потребують допомоги, але думаю з часом звикнуть до такого типу завдань і їм буде легше.
Навчання тільки тоді стає радісним і привабливим, коли учні самі вчаться: проектують, конструюють, досліджують, відкривають, тобто пізнають світ у повному розумінні цього слова. Пізнання через напругу своїх сил, розумових, фізичних, духовних..
Дякую, Юлії Квентінівній, за вдало підібраний матеріал, конкретний, доступний…
Дякую, Юліє Квентінівно, за змістовний і корисний матеріал теоретичного блоку. Я більше цікавилась застосуванням STEM-освіти в фізиці, тому статті про STEM-освіту в математиці були для мене пізнавальними. В своїй роботі я застосовую дослідницький метод на уроках математики. Він дає учням нові методи отримання знань, розвиває дослідницький тип мислення. Зокрема, учні 6 класу нещодавно досліджували взаємозв'язок між довжиною кола та його діаметром. Але перелік математичних понять, до вивчення яких можна застосувати даний метод, значно розширився завдяки статті теоретичного блоку. Цікавим і новим для мене став кейс-метод. З'явилося бажання спробувати принаймні кейси-випадки та кейси-вправи.
ВідповістиВидалитиСемінар захоплюючий, цікавий, наповнений різноманітною інформацією. Деякі матеріали можна використовувати вчителям початкових класів. Бажаю Вам успіху!!!
ВідповістиВидалитиОпановуючи теоретичний матеріал, де що відструктурувала, але головне - що народились нові ідеї, які буду впроваджувати в практику. Кейс-технології - просто бомба, дороговказ, як говоре Григорій Леонідович - вектор: читай, вивчай і працюй.
ВідповістиВидалитиДуже гарний, змістовний матеріал.Дізналася багато корисного.Буду впроваджувати в своїй діяльності елементи кейс - методу. Взнала більше про STEM освіту. Вдячна. А збиралась іти на пенсію.
ВідповістиВидалитиОпрацювала теоретичний матеріал, дуже вдячна за таку змістовну добірку матеріалів. Погоджуюсь про актуальність кейс-технології. Застосування кейс-методу дозволить сформувати високу мотивацію до навчання. Він надає учням самостійно приймати рішення і знаходити правильні та оригінальні відповіді на проблемні питання, чим вчить їх жити в сучасному світі.
ВідповістиВидалитиОпрацювавши матеріал, розумієш, що працювати є над чим, що вчителі не стоять на місці. Універсальних рецептів щодо впровадження такого навчання немає, тому шляхів для використання STEM-освіти дуже багато. Матеріал цікавий, змістовний. Дякую за вашу роботу.
ВідповістиВидалитиSTEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії і нових знань. Якраз "навчання навпаки" дуже захоплює дітей, навіть тих, які на уроці не дуже охоче працюють. Дякую за гарно підібраний теоретичний матеріал.
ВідповістиВидалити